Obchodné podmienky Hotel 4 labky

Toto je plné znenie obchodných podmienok Hotela pre psov „4 labky“.
Základné informácie
- Hotel pre psov „4 labky" poskytuje 24-hodinovú starostlivosť, bezpečné podmienky pobytu, stravovanie podľa individuálnych potrieb, ktoré sú dohodnuté s majiteľom, systematické výbehy.
- Starostlivosť o psov sa uskutočňuje na základe zmluvy, ktorá je vytvorená v deň ponechania psa v hoteli.
- Majiteľ, ktorý nechá psa v hoteli, podpíše vyhlásenie, ktorým potvrdzuje, že pes je zdravý, označuje dátum ponechania psa a necháva nám na seba telefónny kontakt.
- Každá osoba je povinná priniesť aktuálny očkovací preukaz - očkovanie a zbavenie parazitov. Pes musí byť chránený proti blchám a kliešťom.
- Psy prijaté do hotela by mali mať obojok, vôdzku, náhubok, obľúbenú hračku a deku.
- Hotel nemôže prijať psy:
- a) bez platného a aktuálneho očkovacieho preukazu - bez požadovaných očkovaní,
- b) ktoré si vyžadujú hospitalizáciu - napríklad psy po operácii,
- c) ktoré môžu svojím ochorením ohroziť iné zvieratá,
- d) agresívnych plemien a rás, ktoré agresívne reagujú na iné psy alebo ľudí,
- e) sučky v ruji,
- f) sučky v tehotenstve,
- g) sučky, ktoré sa hárajú (v prípade, ak sa fenka začne hárať počas pobytu u nás, je potrebné ju vyzdvihnúť, alebo priplatiť 100% do ceny pobytu za každý deň).
Otváracie hodiny hotela
- Odber a odovzdanie psov prebieha v hodinách medzi 9.00 - 11.00 a 16.00 - 18.00. Vo výnimočných prípadoch je možné dohodnúť iný čas.
- Hotelový deň trvá od 9:00 do 11:00 nasledujúceho dňa.
Platba a rezervácia miest
- Platba za pobyt psa v hoteli sa platí v deň odovzdania psa.
- V hlavnej sezóne: vianočné a novoročné obdobie, zimné prázdniny, Veľká noc, Sviatok všetkých svätých a ďalšie veľké sviatky podľa kalendára si vyžadujú skoršiu rezerváciu a zaplatenie zálohy vo výške 30% za celý plánovaný pobyt psa v hoteli.
- Mimo hlavnej sezóny sa nevyžaduje platba zálohy.
- V prípade zrušenia rezervácie - záloha nie je vratná v prípade, že bola rezervácia vykonaná v hlavnej sezóne.
- Hotel má právo odmietnuť vziať psa do starostlivosti kvôli nedostatku miesta, a to aj bez uvedenia dôvodu.
Predĺženie alebo skrátenie pobytu psa v Hoteli
- Pobyt psa v hoteli je možné predĺžiť iba so súhlasom hotela.
- V prípade neoznámeného predĺženia pobytu psa v hoteli, bez predchádzajúceho upozornenia, za každú začatú hodinu, alebo hotelový deň, si hotel účtuje príplatok vo výške 100% ceny podľa cenníka.

Povinnosti majiteľov
- V prípade, že majiteľ osobne, alebo určenou osobou nevyzdvihne zviera z hotela v dohodnutom termíne a:
- nebude kontaktovať hotel v termíne do 3 dní po dohodnutom ukončení pobytu s cieľom objasnenia situácie,
- nebude príjmať telefonické hovory od zamestnanca hotela,
- poskytne nepravdivé, alebo neaktuálne údaje, ktoré zabraňujú vzájomnému kontaktu,
sa výskyt ktorejkoľvek z týchto situácií rovná opusteniu zvieraťa jeho majiteľom a právne dôsledky tejto udalosti budú posudzované podľa Zákona o ochrane práv zvierat.
- Určenie skutočnosti, že pes bol opustený, oprávňuje hotel na odovzdanie opusteného psa tretím stranám a tiež o podanie o súdne konanie na majiteľa.
Zásah veterinára
V prípade potreby zásahu veterinára bude o tejto skutočnosti majiteľ informovaný. Náklady na celú veterinárnu návštevu hradí majiteľ.